2012. január 29., vasárnap

Emlékek, hogy emlékezz mit éreztél.

Ahogy kutattam a cuccaim között, verseket találtam :O és nem is akármilyen verseket, hiszen én írtaaam őket nem is olyan régen. Most mégis nagyon meglepődtem :) Talán itt az ideje, hogy újra alkossak valamit. Oké, hogy másnak nem fog tetszeni, de legalább nekem sokat fog jelenteni majd hónapokkal esetleg évekkel később, ha elolvasom!
Mint például ez:


ÁLOMKÉP
Várok, csak várok rád.
hogy csókolj, harapj, ölelj!
Várni nehéz, majd megunom.
de álmaimban légy velem, SZERESS!

Álmaimban érezlek,
remélvén, hogy igaz.
Igaz minden hang és kép.
Kínzol, megölsz! de az álom vigasz.

És igaz lesz, ha te is szeretnéd,
de addig álmomban csókolj, harapj, ölelj!
Kérlek SZERESS, mert
meghalok nélküled én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése