2012. január 23., hétfő

New.

Igen, új blog. Megint, mert a régivel már 2 hónapja nem törődök, volt ott sok felesleges bejegyzés... Olyanok is amikre már nem szeretnék visszaemlékezni! Gondoltam ÚJ ÉV, hát legyen ÚJ BLOG is. 3 kattintással töröltem. az ÉLETEM töröltem. Féltem. Féltem, hogy valaki elolvassa, aki majd teljesen belém lát. de ugyan, ki olvasná az én blogom? Mint egy napló, egy napló aminek a kulcsát lehúztad a wc-n. Mégis úgy gondoltam, hogy kell egy új blog. Jó lelki terápia ez nekem. Ülök, ütöm a billentyűzetet, leírom a gondolataim, érzéseim a nagy semmibe. :)


2011 utolsó pár hónapjában annyira boldog voltam minden különösebb ok nélkül. Aztán decemberben valami miatt elkezdtem magam nagyon üresnek és elveszettnek érezni. És ez az érzés még most is velem van. Nem tudok tőle megszabadulni. Azt hiszem nagyon egyedül vagyok. Hiába vesz körül száz meg száz ember, attól még egyedül érzem magam. Nincs senki, akinek elmondhatnám amit érzek. Minden más. Úgy érzem magam itt, mint egy eltévedt zombi. Persze néhányan észrevették, hogy nem vagyok jól mostanában, de profin leplezem. Az a baj, hogy nem csak lelkileg, de testileg sem vagyok jól.
Most legszívesebben elhúznék innen egy időre, és megerősödve térnék vissza. Úgy, hogy nem érdekelne semmi. Önző lennék, mint mindenki körülöttem. URALKODNÉK MAGAMON!
És miért? mert mostanáig mindig másoknak segítettem, meghallgattam mindenkit, mások szerelmi problémáit próbáltam megoldani, és most ott tartok, hogy mindenki boldog körülöttem, csak én vagyok egyedül egy ELVESZETT KISLÁNY. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése